Prezenty świąteczne ❄

   Ten post będzie o moich prezentach gwiazdkowych. :) Co prawda już dawno po świętach,ale postanowiłam,że zrobię wam taki post.
    
ZACZYNAMY:

-Słuchawki biało-czarne PHILIPS. Bardzo mi się podobają i jak do tej pory nie znalazłam u nich wad.
-Skarbonkę która już była trochę wypełniona ;)
-Otrzymałam płytę Dawida Kwiatkowskiego.♥ Jestem z niej mega zadowolona. KOCHAM GO I TĄ PŁYTĘ.Jestem Kwiatonators,są tu jakieś kwiatonatorki?
trzy bluzki, jedną bluzę, trzy pary leginsów, słodycze i pieniądze.

Jeżeli chodzi o prezenty to tyle a na dole znajdziecie parę tych przedmiotów
Przepraszam za strasznie słabą jakość zdjęć,ale już dawno nie było postów i postanowiłam,że dodam ten.Jutro będzie FRIEND TAG <3!


14 komentarzy:

  1. Mam podobne słuchawki tylko, że fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje masz bardzo interesującego bloga chętnie zaobserwowałam ;)

      Usuń
  3. Świeety post ":) Tylko nieststey już po świętach hehe Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Wiem, że już po świętach ale nie miałam wcześniej czasu żeby taki post napisać. ;)

      Usuń
  4. Fajne prezenty ;) Ja dostałam głownie pieniądze i ciuchy ;pp

    zapraszam do mnie:
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zazdroszczę słuchaweczek ^^ Ja osobiście dostałam jedynie słodycze ale i tak jestem zadowolona;) Obserwuję i czekam na kolejne notki ;) Pozdrowionka

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sluchawki, jak i reszta prezentów ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyta Kwiatka? Zazdroszczę! :O <3

    Dopiero zaczynam, zapraszam, a jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :) http://martamaarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kwiatka tyle czekałam na płytę :)

      Usuń
    2. Marta chętnie zaobserwuje za obserwacje

      Usuń

Przeczytaj!
♥Spam oraz nieprzyjemne komentarze będą usuwane.
♥Bardzo dziękuje za miłe i konkretne komentarze,które motywują mnie do działania,ale także uwagi,które pozwalają mi kształcić się w blogowaniu.
♥WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥Za każdy komentarz się odwdzięczam + Gdy mi się się spodoba twój blog zaobserwuję go.