Konkurs na nowy wygląd bloga!

Hej kochani!
Dziś przychodzę do was z konkursem,w którym można wygrać desing bloga.Wylosuję jedną osobę,a drugą wybiorę pod względem ciekawych postów.Zapraszam :)
ZASADY:
-Obserwować publicznie mojego bloga 
-Obserwować publicznie bloga Oliwii [Link]
-Polubić nas na Facebooku
(Klikamy w ikonkę )
-Napisać w komentarzu:
Nazwę konta z jakiego obserwujecie blogi,e-mail,imię oraz pierwszą literę nazwiska (abyśmy wiedziały jaką nazwą nas polubiłyście na facebooku)
-Wstawić baner na swojego bloga i podlinkować
Konkurs trwa do 28 lutego 2014 r.

Zgłaszajcie się u mnie lub u Oliwii.Życzę powodzenia :)

5 komentarzy:

  1. Co ci z tym obserwowaniem , skoro wymuszanych do obserwacji blogów tak na prawdę się nie czyta (wiem to po sobie). Tak szczerzę to wiem że gdybyś mnie wybrała (bo zaobserwowałam twojego bloga i tak dalej) to mogłabym usunąć się z obserwowanym gdybyś już skończyła ten desing ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego namawiam na inne metody O.o (tylko ci radze że tak lepiej)

      Usuń
  2. Powodzenia! ;3

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała!:*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie i bardzo bardzo dziękuje miło że komuś się podoba :)

      Usuń

Przeczytaj!
♥Spam oraz nieprzyjemne komentarze będą usuwane.
♥Bardzo dziękuje za miłe i konkretne komentarze,które motywują mnie do działania,ale także uwagi,które pozwalają mi kształcić się w blogowaniu.
♥WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥Za każdy komentarz się odwdzięczam + Gdy mi się się spodoba twój blog zaobserwuję go.