My taste buds

Hej!
Teraz opowiem Wam trochę o moich ulubionych przysmakach i o daniach których bym nigdy nie zjadła. :)))
A więc rzeczy które lubię a wręcz kocham! :)
                                                           To:
                                                        1. Spaghetti
                                                      2.Owoce: jabłka, banany, gruszki itp.
                                                   3. Czekolada do picia i do zjedzenia :)
                                                       To jest moja BEST THREE

                                             Rzeczy których nigdy bym nie zjadła:
                                                               
                                                                      Sushi                                                                      I tylko tego bym nie zjadła :)

5 komentarzy:

  1. A ja tam uwielbiam sushi :) Mam taką prośbę czy możesz mi poklikać w linki z Sheinside pod tą http://daquerre.blogspot.com/2014/04/moje-nowe-propozycje-wiosenno-letnie-od.html notką?Będę bardzo wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie jadłam ale myślę że by mi nie posmakowało :) Chętnie poklikam :)

      Usuń
  2. Owoce <3
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj!
♥Spam oraz nieprzyjemne komentarze będą usuwane.
♥Bardzo dziękuje za miłe i konkretne komentarze,które motywują mnie do działania,ale także uwagi,które pozwalają mi kształcić się w blogowaniu.
♥WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥Za każdy komentarz się odwdzięczam + Gdy mi się się spodoba twój blog zaobserwuję go.