Another Day

Hej!
Kolejny piękny dzień..Zapowiadał się nie za dobrze, ale pogoda jak zwykle płata nam figle i było cieplutko!! Bardzo się z tego cieszę bo mogłam wyjść na spacer porobić coś na świeżym powietrzu. Dzisiaj także nadszedł dzień w którym miałam się dowiedzieć czy będę w tej szkole czy nie i okazało się, że tak, więc dostałam się możecie być dumni. Przyjmowali od 23 punktów z testu szóstoklasisty, więc nie było aż tak źle bo miałam 6 więcej. Koniec o tej szkole bo Wam o tym pisze i pisze. Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo aktywnie w gronie może nie znajomych, ale bardziej rodzinnym mianowicie z mamą i bratem. Przeszłam ponad 20 km!!! Jestem tak zmęczona... Masakra.. Nogi mnie bardzo bolą. Byłam w centrum handlowym a resztę dnia spędziłam na nowo co otworzonym kąpielisku jest tam także plac zabaw i siłownia.. Więc pożytek dla wszystkich mama na plaży, brat na placu zabaw a ja na siłowni!!
Niestety nie mam z dzisiaj żadnych zdjęć:((
Wynagrodzę Wam w kolejnym poście. :)

2 komentarze:

  1. Gratulacje! ;) U mnie kiepsko z pogodą :/
    http://bezbarwna2.blogspot.com/ <-----zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj!
♥Spam oraz nieprzyjemne komentarze będą usuwane.
♥Bardzo dziękuje za miłe i konkretne komentarze,które motywują mnie do działania,ale także uwagi,które pozwalają mi kształcić się w blogowaniu.
♥WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥Za każdy komentarz się odwdzięczam + Gdy mi się się spodoba twój blog zaobserwuję go.