Start your holiday!

Hej!
Jak nazwa już mówi ten post będzie o początku wakacji. Mianowicie jak rozpoczęłam swoje wakacje. Zaczęły się one dla mnie nie za dobrze... Jestem przeziębiona do tego dochodzi moja alergia a za 2 tygodnie wyjazd.. Mam nadzieje, że wyzdrowieje do tego czasu. Jeszcze przed tym moim wyjazdem miałam się spotkać z przyjaciółką ale w moim stanie to chyba nie wyjdzie.. Chyba, że minie to jakoś nie długo. W czwartek czyli jutro dowiem się też czy dostałam się do swojego wymarzonego gimnazjum do klasy o profilu sportowym. Możecie trzymać za mnie kciuki. W wcześniejszym poście pisałam, że chciałabym zmienić styl na bardziej "dziewczęcy", więc dla tego też kupiłam spódniczkę..
 Tak wygląda z przodu
A tak z tyłu
Na zdjęciach nie widać może jak do końca ona wygląda, ale najważniejsze, że mi się podoba. Zakupiona została w croppie za 29,99 zł. Nie do końca jednak zmieniłam ten mój styl bo zostały trampki może już nie za kostkę i nie takie grube tylko ładnie wyszczuplające stopę.
Są to Vansy na płaskiej podeszwie nie tak grubej jak inne i ładnie wyglądają na stopi.
Dzisiaj to na tyle. Powitam Was ponownie jutro. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytaj!
♥Spam oraz nieprzyjemne komentarze będą usuwane.
♥Bardzo dziękuje za miłe i konkretne komentarze,które motywują mnie do działania,ale także uwagi,które pozwalają mi kształcić się w blogowaniu.
♥WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA
♥Za każdy komentarz się odwdzięczam + Gdy mi się się spodoba twój blog zaobserwuję go.